Bankovní identita (BankID)

Pokud jste uživateli internetového bankovnictví jedné z podporovaných bank a nemáte zatím aktivován žádný jiný identifikační prostředek, bude pro vás tato varianta nejspíš tou nejjednodušší.

BankID je bezplatnou a dobře zabezpečenou službou, která představuje jednoduchý způsob pro ověření vaší identity za použití možností přihlášení které již máte v bankovnictví nastavené (tyto možnosti se liší dle konkrétní banky).

Pro informace o dostupnosti BankID a možnostech přihlášení prosím přejděte na sekci své preferované banky.

Vyberte vaši banku:

Česká spořitelna, a.s ↓
Komerční banka, a.s. ↓
Air Bank, a.s. ↓
Československá obchodní banka, a.s. ↓
MONETA Money Bank, a.s ↓

 

 

Česká spořitelna, a.s.

Přístup k BankID od ČS mají všichni klienti, kteří používají internetové bankovnictví George.

Přihlášení, je stejně jako u přístupu do George, možné jedním z následujících způsobů:

  • Mobilní aplikací George klíč (pin, otisk či faceID)
  • Heslem a potvrzením přes SMS
  • Ověřením hlasem (volání na kontaktní centrum)

Pro více informací doporučujeme navštívit přímo webové stránky banky:

Kontakt:

  • Infolinka: 800 207 207 (ze zahraničí: +420 956 777 901)

 

 

Komerční banka, a.s.

Všichni zákazníci KB, kteří využívají internetové bankovnictví MojeBanka, mají automaticky aktivované i BankID.

Přihlásit se lze, stejně jako při vstupu do MojeBanka, následujícími způsoby:

  • Mobilní aplikace KB klíč (pin, otisk, faceID)
  • Heslo a potvrzení přes SMS
  • Certifikát na čipové kartě

Pro více informací doporučujeme navštívit přímo webové stránky banky:

Kontakt:

  • Infolinka: 800 521 521 (ze zahraničí +420 955 559 550)

 

 

Air Bank, a.s.

Bankovní identitu od Air Bank mají od března 2021 automaticky aktivovanou všichni klienti, kteří již v minulosti navštívili osobně pobočku banky a prokázali se během návštěvy dokladem.

Pokud si nejste jisti zda máte BankID aktivované, doporučujeme ověřit ve vašem internetovém bankovnictví, v sekci Nastavení > Zabezpečení > Bankovní identita, nebo na infolince.

Přihlášení je možné opět stejnými způsoby jako do vašeho internetového bankovnictví:

  • Přes mobilní aplikaci My Air CZ (pin, otisk, faceID)
  • Při ofocení QR kódu se lze přihlásit i bez znalosti hesla

Pro více informací doporučujeme navštívit přímo webové stránky banky:

Kontakt:

  • Infolinka: +420 515 202 202

 

 

Československá obchodní banka, a.s.

Pro použití BankID od ČSOB je nutné službu nejprve aktivovat online, nebo osobně na pobočce banky.

Pro online aktivaci se přihlaste do svého internetového bankovnictví a postupujte dle podrobného návodu přímo na webových stránkách ČSOB.

Oproti ostatním bankám co poskytují službu BankID, je u ČSOB nutné si založit nové přihlašovací údaje v rámci aktivace. Přihlašování pak tedy neprobíhá stejným způsobem jak jste zvyklí u vašeho internetového bankovnictví, ale tak že tyto nově vytvořené přihlašovací údaje vždy zadáte na Portálu ČSOB Identity, kam budete přesměrováni při zvolení tohoto identifikačního prostředku.

Přihlášení, je stejně jako u přístupu do George, možné jedním z následujících způsobů:

  • Mobilní aplikací George klíč (pin, otisk či faceID)
  • Heslem a potvrzením přes SMS
  • Ověřením hlasem (volání na kontaktní centrum)

Pro více informací doporučujeme navštívit přímo webové stránky banky:

Kontakt:

  • Infolinka: 800 300 300

 

 

MONETA Money Bank, a.s.

Pro použití BankID od MONETA Money Bank je nutné mít službu aktivovanou, což lze ověřit v internetovém bankovnictví, v sekci Nastavení.

Možnosti přihlášení jsou stejné jako do internetového bankovnictví:

  • Pomocí mobilní aplikace MONETA Smart Banka (pin, otisk, faceID)
  • Přihlášení je nutno potvrdit pomocí kódu z SMS, nebo přes push notifikaci (s možností zvolit si preferovanou variantu)

Pro více informací doporučujeme navštívit přímo webové stránky banky:

Kontakt:

  • Infolinka: +420 224 453 636