Informace pro provozovatele služeb a akcí

Pro efektivní naplnění povinností provozovatelů služeb a akcí doporučujeme využít aplikaci čTečka. Nápovědu k jejímu používání naleznete zde.

Obsah:

Základní informace ↓
Speciální řešení ↓
Sdílení certifikátů s externími službami ↓
Nejčastější otázky k provozu služeb

 

Základní informace

Shrnutí základních informací najdete v přiloženém letáku.

Odpovědi na základní otázky, jako např. kdo má povinnost kontrolovat certifikáty, najdete zde.

Detailní mimořádná opatření MZ najdete na webové stránce s přehledem mimořádných opatření MZ, zejména jde o aktuální verzi Mimořádného opatření k omezení maloobchodního prodeje a služeb.

 

Speciální řešení

Pokud máte speciální potřeby při kontrole certifikátů nebo si chcete vytvořit vlastní čtečku certifikátů (např. z důvodů integrace se systémem vstupní kontroly), poradíme vám na podpora.ict@nakit.cz.

 

Sdílení certifikátů s externími službami

Od verze vydané na začátku září 2021 aplikace Tečka umožňuje sdílet certifikáty se službami na webu – může jít např. o prodej vstupenek nebo registrace na akce. Po vyfocení speciálního QR kódu sdílení, zobrazeného na webu externí služby, nabídne Tečka výběr certifikátu a vybraný certifikát odešle. Externí služba tak může dopředu ověřit váš COVID-19 stav a tím usnadnit kontroly na místě a zrychlit vstup na akci. Pilotní akce testujeme se službou Ticketportal, funkcionalita je otevřena všem.

Pokud máte zájem o využití této služby, napište nám na podpora.ict@nakit.cz.